Dienstverlening op hoger niveau

Publicatiedatum: 01-12-2016

Hogere tevredenheid van klanten. Daar werkt Servatius momenteel hard aan.

De Corporategids, een magazine voor woningcorporaties, besteedde onlangs aandacht aan het nieuwe dienstverleningsconcept waar Servatius zich momenteel vol voor inzet. Dit concept draait om het verhogen van de klanttevredenheid en processen efficiënter inrichten.  

Servatius wil in 2017 tachtig procent van alle vragen in één keer goed afhandelen en daarmee voorkomen dat klanten onnodig moeten terugbellen of worden doorgeschakeld. Ook willen we onze klanten meer keuzevrijheid bieden en de mogelijkheid geven om 24/7 met Servatius zaken te kunnen doen. De eerste stap die we daartoe hebben gezet is het optimaliseren van klantprocessen en de implementatie van een Klant Contact Centrum. 

Wilt u meer hierover weten? Lees dan het volledige artikel. 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden