Reparatieverzoek

Het voordeel van wonen in een huurwoning van Servatius is dat wij een belangrijk deel van het onderhoud voor onze rekening nemen. Toch zijn er ook reparaties waar u als huurder verantwoordelijk voor bent. Dit is wettelijk geregeld. Voordat u een reparatieverzoek indient, kijk dan eerst even in de checklist onderhoud (pdf). Hier kunt u zien wie verantwoordelijk is voor welke vorm van onderhoud.  Wilt u een reparatieverzoek indienen? Vul dan online het formulier reparatieverzoek in. Heeft u een dringende klacht?  Bel dan: (043) 328 45 45.

Spoedgeval?

Bij spoed belt u ook nĂ¡ werktijd met T (043) 328 45 45. U wordt dan doorgeschakeld naar de wachtdienst. Eerst hoort u dat het kantoor van Servatius gesloten is, blijf dan aan de telefoon want daarna wordt u pas doorverbonden met de buitendienst.

Direct zelf bellen

Bij ruitbreuk, een cv-storing (ook geiser/boiler), rioolproblemen of een liftstoring kunt u direct zelf de aannemer bellen. 

Glasschade

Rob Felix Glas (043) 343 08 86 (Maastricht)
Trichtglas (043) 361 36 15 (Eijsden)

Cv-storing

Op of bij uw CV-ketel zit een onderhoudssticker of -boekje. U kunt zelf rechtstreeks bellen met de installateur.

Rioolverstopping

U kunt rechtstreeks bellen met RRS, T (0475) 311 311. Als er sprake is van verkeerd gebruik van de riolering, dan zijn de kosten voor rekening van de huurder.

Liftstoring

Heeft u een liftstoring? Bel dan naar de liftinstallateur. In ieder complex hangt een complexkaart. Hierop vindt u ook het telefoonnummer van de liftinstallateur. U kunt ook naar Servatius bellen 043-328 43 00.  Wij geven de storing dan door aan het desbetreffende bedrijf.