Geen objecten gevonden

Welke documenten zijn noodzakelijk voor het toewijzen van een woning?

Wanneer je een woningaanbieding hebt gekregen, nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek op kantoor. We nemen dan een aantal persoonlijke gegevens met je door. De volgende gegevens dien je bij de hand te hebben voor jezelf, je eventuele partner en andere bewoners. Helaas kunnen we dit gesprek niet voeren als je de documenten niet bij de hand hebt. Je kunt dan niet in aanmerking komen voor de woning.

Gegevens over je inkomen:

  • de meest recente inkomensverklaring of de meest recente definitieve aanslag inkomstenbelasting. Een inkomensverklaring kun je gratis telefonisch aanvragen via de Belastingdienst (0800-0543) of je kunt een pdf van de inkomensverklaring downloaden door in te loggen op mijn.belastingdienst.nl
  • de drie laatste loonstrookjes en/of uitkeringsspecificatie(s)
  • actuele pensioenspecificatie (indien van toepassing)
  • actueel alimentatieoverzicht (indien van toepassing)

Verhuurdersverklaring

Als je nu ook huurt of in het verleden hebt gehuurd, neem dan de ingevulde en ondertekende verhuurdersverklaring mee.

Geldig legitimatiebewijs

Van alle meeverhuizende personen, ook van inwonende kinderen. Dit kan zijn een paspoort of verblijfsvergunning, identiteitskaart of rijbewijs.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden